کرکره برقی
چهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷
ارائه دهندگان خدمات کرکره برقی چگونه مسئولیت خود را محدود می کنند

اگر شما یک شرکت خدمات کرکره اتوماتیک را اداره میکنید، می توانید به طوری از کسب و کار خود محافظت کنید.

من به عنوان یکی از متخصصین کرکره های برقی در کشور، معمولا توسط وکیل مدافع شاکی و برای دفاع از او استخدام می شوم و من به عنوان یکی از کارشناسان بی طرف در این زمینه شناخته شده ام و از طرف ارائه دهندگان خدمات و تولید کنندگان برای کمک و دفاع  از آنها استخدام می شوم من یک سابقه منحصر به فرد در فروش و خدمات سخت افزاری درب و و همچنین تأسیسات آن به عنوان پیمانکار کار به مدت 25 سال دارم .بسیاری از ارائه دهندگان کرکره اتوماتیک از مهارت های من به عنوان کارشناس اتوماتیک درب استفاده می کنند تا به دفاع از ادعاهای علیه آنها بپردازم.

بسیاری از وکلا تصمیم می گیرند که به طور مستقیم از هر نهاد یا فردی که در زنجیره درب کرکره ای است کمک بگیرند، یا فقط از مالکیت یا مدیریت مکانی که به آن ها آسیب رسانده، شکایت کند. در مورد دوم، امید است که نخستین متهم در برابر هر حزبی که تا به حال در زمینه درب ها کار کرده است، انتظار داشته باشد که این اختیارات اضافی را به طور قراردادی به حداقل برساند یا حداقل مشارکت جزئی در دفاع از آن ها داشته باشد.

وقتی که شاکی شکایت خود را انجام می دهد، من به ارزیابی و تعیین افراد مسئول مشغول می شوم. پس از کشف و افشای اسناد، اغلب آشکار است که بسیاری از ارائه دهندگان خدمات به طور کامل ادعای های غلطی داشته، اما بدون توجه به آنها مشغول شده اند. معمولا به وکیل شاکی می گویم که تقصیر مستقیما مربوط به مالکیت و مدیریت فروشگاه می باشد، زیرا خدمات آن ها کامل و صحیح نبوده زیرا بازرسی های جامع روزانه ایمنی، یا برنامه ها و سیاست هایی برای آموزش کارکنان برای درک مسئولیت های داخلی که در هر سیستم درب اتوماتیکی باید وجود داشته باشد را ندارند. در بسیاری از موارد، ارائه دهندگان خدمات متعددی برای یک درگاه مجزا استفاده می شود و اثبات اینکه کدام شرکت این مشکل را ایجاد کرده است می باشد. معمولا سوابق و مستندات کافی وجود ندارد که نشان دهد چه خدماتی انجام شده و چه خدماتی انجام نشده. سایر کسانی که ممکن است مشکل از آن ها باشد شامل  فروشگاه های بزرگ زنجیره ای، ارائه دهندگان سرویس اصلی، شرکت های وابسته منطقه ای (گاهی اوقات 3 یا بیشتر) و انواع فروشنده های غیرمجاز است که ممکن است کار اجزای تولید شده یا نصب اصلی را انجام داده باشند.

هر مورد منحصر به فرد است و عوامل متغیر زیادی دارد. در بسیاری از موارد، مدیریت فروشگاه هایی که آسیب دیده اند، احساس می کنند که ارائه دهندگان خدماتی که با آنها کار می کنند، مسئول این مشکل هستند، حتی اگر آن ارائه دهندگان به مدت 6 ماه یا بیشتر به فروشگاه نیامده باشند. در مقابل، مواردی وجود دارد که یک تکنسین خدمات فقط چند ساعت قبل از آسیب در فروشگاه بوده که  در این شرایط، ممکن است اعتقاد بر این باشد که ارائه دهنده خدمات گناهی در این  حادثه ندارد.

مسئولیت اختصاصی:

به طور کلی، در اکثر موارد مالکیت فروشگاه نتوانسته است اهمیت و مسئولیت انجام بازرسی های ایمنی روزانه سیستم های درب اتوماتیک را درک کند. بسیاری از ارائه دهندگان خدمات برخی از مسئولیت های خود را در بخشی از صدمات به دلیل اقدامات ممکن است ناخواسته بوده باشد و یا به علت عدم آموزش فنی مناسب کارکنان، متضرر شوند. تولید کنندگان درب اتوماتیک به طور معمول مسئولیت خود در مورد نقص های محصول یا مشکلات را پنهان می کنند. هنگامی که نیازهای خاصی را برای کارکنان یا مدیریت ساخت و ساز ارائه می دهند، بدون اینکه سیستم های درب اتوماتیک را بشناسند و آموزش مناسب را داشته باشند، اغلب موفق به نصب و راه اندازی سیستم های درب مطابق با دستورالعمل سازنده نمی شوند.

محدود کردن مواجهه با شما:

  1. اولین گام برای اثبات این که عملکرد شما خوب بوده یا بد، نگه داشتن سوابق کامل و تمام کارهای انجام شده برای هر مشتری است. اطمینان حاصل کنید که تمام خدمات ارائه شده به خوبی ثبت شده است. توصیف دقیق وضعیت سیستم های درب ورودی در هر مکانی که چندین سیستم درب اتوماتیک دارد مهم است

به عنوان مثال، در یک فروشگاه دو درب خارجی (شمال و جنوب) و دو درب ورودی داخلی (شمال و جنوب) وجود دارد، مهم است که به طور پیوسته برای هر یک از واحد های درب، مستندات خدمات نگهداری را برچسب گذاری و نگهداری کنید. تکنسین های خود را برای استفاده از این روش استاندارد در نامگذاری تمام درب ها اجبار کنید، به طوری که بتوانید ثابت کنید که آسیب دیدگی در محل ورودی داخلی (به عنوان مثال برای شمال)، همان درب که اخیرا در ورودی بیرونی (جنوب ) توسط شرکت شما ارائه شده است یا خیر.  یک شماره، نامه یا سیستم بارکد را ایجاد کنید تا هر بار که برای سرویس مراجعه می کنید، آن را به  فاکتور درب متصل کنید، برچسب ها را روی درب ها و قاب ها قرار دهید تا هویت  و اطلاعات شما تضمین شود.

  1. هنگام کار برای هر مکان، تماس برقرار کنید. پس از برقراری تماس تلفنی، مطمئن شوید که شخص درخواست کننده خدمات به صورت کتبی در مورد شرایطی، توصیه می کند یا خیر. از جزئیاتی مانند سرویس مورد نیاز، خدماتی که ارائه شده است و شرایط مربوط به نگهداری درب اطمینان حاصل کنید و تمام آن ها را به صورت کتبی برای ارائه یک سند قوی کاغذی برای تمام قرارداد ها داشته باشید. اطمینان حاصل کنید که تمام فاکتورها، تخمین ها و پیشنهادات شما اهمیت و مسئولیت مالکیت غیرمجاز را در انجام بازرسی های روزانه ایمنی برای تمام سیستم های درب اتوماتیک ذکر می کند. به وضوح مشخص کنید که کجا و چگونه صاحبان فروشگاه ها و مدیران می توانند اطلاعات مربوط به انجام صحت بررسی های ایمنی روزانه را دریافت کنند. اگر خدمات آموزشی در دسترس شماست، اشاره به این واقعیت است که می توانید آموزش حرفه ای و دستورالعمل برای چگونگی ایمنی تمامی سیستم های درب کرکره ای اتوماتیک را برای مدیریت فروشگاه و کارکنان فراهم کنید. به مدیریت فروشگاه اطلاع دهید که تعمیرات دوره ای و بازرسی سالانه برای حصول اطمینان از ایمنی مشتریان فروشگاه مهم هستند و بازرسی های روزانه را اهداف اصلی خود قرار دهند. به گفته قدیمی ها، " می توانید اسب را به سمت آب هدایت کنید، اما نمی توانید او را مجبور به نوشیدن کنید" و این چیزی است که باید در ذهن داشته باشید. اطمینان حاصل کنید که شرکت شما همه کارهای ممکن را انجام می دهد تا مشتریان بتوانند دانش حرفه ای خود را "نوشیدنی" کنند. اگر مشتری تصمیم بگیرد که شما را در پیشنهاد خود قرار ندهد، در آینده با مشکلات زیادی مواجه خواهند شد.
  2. کمبود های درب و مسائل مربوط به رفع نیاز آن باید به صورت کتبی باشد. اگر متوجه شوید که یک سیستم قابل تعمیر نیست یا نیاز به ارتقاء پائین را دارد تا بتوانید درب ورودی را تطبیق دهید، مطمئن شوید که مشکلات مربوط به عدم انطباق را به صورت کامل و مکتوب توضیح داده باشید. برچسب را به عنوان "نا امن" تیک بزنید و آن را تایید کنید.  صاحب یا مدیریت فروشگاه از مشاوره ارائه دهنده خدمات خودداری می کند. ارائه دهنده خدمات، با داشتن یک نامه و عکس کاملا مستند و نشان دادن تمام کمبودها و ضرورت جایگزینی درب ها و کرکره برقی توانست با ادعای متقاعد کننده نظر خود را بیان کند. و خود را از اتهام مبرا کند.  ارائه دهنده سرویس درب نشان داد که غفلت از فروشگاه بود و از توجه به هشدارهای داده شده برای داشتن یک درگاه مناسب خودداری کرد.
  3. تکنسین ها باید به صورت منظم از کار خود عکس بگیرند. اسنادی مانند عکس می تواند ارزشمند باشد، زیرا ممکن است که ادعای خلافکاری و غفلت در برابر یک ارائه دهنده خدمات صورت می گیرد. نمایش شرایط ورودی به هنگام ورود و خروج تکنسین شما اغلب می تواند تعمیرات و ارتقاء های انجام شده در طول مراجعه های تلفنی را ثابت کند. در یک مورد ، عکس هایی که محل نصب یک سنسور جدید را بر روی درب نشان می دهد، مشخص کردند که پس از نصب اولیه، سنسور توسط شخص دیگری جایگزین شده است که منجر به پوشش نادرست آن بوده. شاکی به شدت مجروح شده که منجر به مرگ آن شد. ارائه دهنده خدمات از شکایت پرونده تبرئه شد و شخص دیگری متهم شد.
  4. امیدوارم بدانید که همه کارکنان و تکنسین های شما باید مسئولیت کار های خود را به عهده بگیرند. شایان ذکر است که بسیاری از ارائه دهندگان خدمات تکنسین های خود را آموزش می دهند. اطمینان حاصل کنید که همه ارائه دهندگان خدمات شما در زمینه کاری که انجام می دهند، آموزش دیده و ماهر باشند. من شاهد مواردی بودم که برخی از درخواست کننده های خدمات از کارکنان ناراضی بودند و دیگر برای ارائه سرویس درب از آن ها درخواست خدمات نکردند.

آخرین مشاهدات:

چندین کارشناسان درب اتوماتیک مورد ارزیابی قرار گرفته و به نظر می رسد که هیچ تجربه تجاری و یا دانش کاری دراین زمینه ندارند. ابتدا ارزیابی های خود را در یک فروشگاه قرار دهید و پس از آنکه فروشگاه موفق می شود از پرونده خارج شود، نظرات اصلاح شده توسط این متخصصان به تولید کننده سیستم درب، ارائه دهندگان خدمات و یا گاها فروشندگان قطعات کمک می کند.

4.0/5 (3 رای)
ارسال نظر
verification
chapta

با عضویت در خبرنامه جدیدترین اخبار برای شماره ارسال می شود