اگر شما یک شرکت خدمات کرکره اتوماتیک را اداره میکنید، می توانید به طوری از کسب و کار خود محافظت کنید.
من به عنوان یکی از متخصصین کرکره های برقی در کشور، معمولا توسط وکیل مدافع شاکی و برای دفاع از او استخدام می شوم و من به عنوان یکی از کارشناسان بی طرف در این زمینه شناخته شده ام و از طرف ارائه دهندگان خدمات و تولید کنندگان برای کمک و دفاع از آنها استخدام می شوم من یک سابقه منحصر به فرد در فروش و خدمات سخت افزاری درب و و همچنین تأسیسات آن به عنوان پیمانکار کار به مدت 25 سال دارم .بسیاری از ارائه دهندگان کرکره اتوماتیک از مهارت های من به عنوان کارشناس اتوماتیک درب استفاده می کنند تا به دفاع از ادعاهای علیه آنها بپردازم.
بسیاری از وکلا تصمیم می گیرند که به طور مستقیم از هر نهاد یا فردی که در زنجیره درب کرکره ای است کمک بگیرند، یا فقط از مالکیت یا مدیریت مکانی که به آن ها آسیب رسانده، شکایت کند. در مورد دوم، امید است که نخستین متهم در برابر هر حزبی که تا به حال در زمینه درب ها کار کرده است، انتظار داشته باشد که این اختیارات اضافی را به طور قراردادی به حداقل برساند یا حداقل مشارکت جزئی در دفاع از آن ها داشته باشد.
وقتی که شاکی شکایت خود را انجام می دهد، من به ارزیابی و تعیین افراد مسئول مشغول می شوم. پس از کشف و افشای اسناد، اغلب آشکار است که بسیاری از ارائه دهندگان خدمات به طور کامل ادعای های غلطی داشته، اما بدون توجه به آنها مشغول شده اند. معمولا به وکیل شاکی می گویم که تقصیر مستقیما مربوط به مالکیت و مدیریت فروشگاه می باشد، زیرا خدمات آن ها کامل و صحیح نبوده زیرا بازرسی های جامع روزانه ایمنی، یا برنامه ها و سیاست هایی برای آموزش کارکنان برای درک مسئولیت های داخلی که در هر سیستم درب اتوماتیکی باید وجود داشته باشد را ندارند. در بسیاری از موارد، ارائه دهندگان خدمات متعددی برای یک درگاه مجزا استفاده می شود و اثبات اینکه کدام شرکت این مشکل را ایجاد کرده است می باشد. معمولا سوابق و مستندات کافی وجود ندارد که نشان دهد چه خدماتی انجام شده و چه خدماتی انجام نشده. سایر کسانی که ممکن است مشکل از آن ها باشد شامل فروشگاه های بزرگ زنجیره ای، ارائه دهندگان سرویس اصلی، شرکت های وابسته منطقه ای (گاهی اوقات 3 یا بیشتر) و انواع فروشنده های غیرمجاز است که ممکن است کار اجزای تولید شده یا نصب اصلی را انجام داده باشند.
هر مورد منحصر به فرد است و عوامل متغیر زیادی دارد. در بسیاری از موارد، مدیریت فروشگاه هایی که آسیب دیده اند، احساس می کنند که ارائه دهندگان خدماتی که با آنها کار می کنند، مسئول این مشکل هستند، حتی اگر آن ارائه دهندگان به مدت 6 ماه یا بیشتر به فروشگاه نیامده باشند. در مقابل، مواردی وجود دارد که یک تکنسین خدمات فقط چند ساعت قبل از آسیب در فروشگاه بوده که در این شرایط، ممکن است اعتقاد بر این باشد که ارائه دهنده خدمات گناهی در این حادثه ندارد.
مسئولیت اختصاصی:
به طور کلی، در اکثر موارد مالکیت فروشگاه نتوانسته است اهمیت و مسئولیت انجام بازرسی های ایمنی روزانه سیستم های درب اتوماتیک را درک کند. بسیاری از ارائه دهندگان خدمات برخی از مسئولیت های خود را در بخشی از صدمات به دلیل اقدامات ممکن است ناخواسته بوده باشد و یا به علت عدم آموزش فنی مناسب کارکنان، متضرر شوند. تولید کنندگان درب اتوماتیک به طور معمول مسئولیت خود در مورد نقص های محصول یا مشکلات را پنهان می کنند. هنگامی که نیازهای خاصی را برای کارکنان یا مدیریت ساخت و ساز ارائه می دهند، بدون اینکه سیستم های درب اتوماتیک را بشناسند و آموزش مناسب را داشته باشند، اغلب موفق به نصب و راه اندازی سیستم های درب مطابق با دستورالعمل سازنده نمی شوند.
محدود کردن مواجهه با شما:
به عنوان مثال، در یک فروشگاه دو درب خارجی (شمال و جنوب) و دو درب ورودی داخلی (شمال و جنوب) وجود دارد، مهم است که به طور پیوسته برای هر یک از واحد های درب، مستندات خدمات نگهداری را برچسب گذاری و نگهداری کنید. تکنسین های خود را برای استفاده از این روش استاندارد در نامگذاری تمام درب ها اجبار کنید، به طوری که بتوانید ثابت کنید که آسیب دیدگی در محل ورودی داخلی (به عنوان مثال برای شمال)، همان درب که اخیرا در ورودی بیرونی (جنوب ) توسط شرکت شما ارائه شده است یا خیر. یک شماره، نامه یا سیستم بارکد را ایجاد کنید تا هر بار که برای سرویس مراجعه می کنید، آن را به فاکتور درب متصل کنید، برچسب ها را روی درب ها و قاب ها قرار دهید تا هویت و اطلاعات شما تضمین شود.
آخرین مشاهدات:
چندین کارشناسان درب اتوماتیک مورد ارزیابی قرار گرفته و به نظر می رسد که هیچ تجربه تجاری و یا دانش کاری دراین زمینه ندارند. ابتدا ارزیابی های خود را در یک فروشگاه قرار دهید و پس از آنکه فروشگاه موفق می شود از پرونده خارج شود، نظرات اصلاح شده توسط این متخصصان به تولید کننده سیستم درب، ارائه دهندگان خدمات و یا گاها فروشندگان قطعات کمک می کند.
با عضویت در خبرنامه جدیدترین اخبار برای شماره ارسال می شود